Hartelijk welkom bij Bambino World!
Start > FAQs

FAQs

 

Geachte klanten van Bambino World!

 

Hierbij treft u de antwoorden aan op de meest gestelde vragen omtrent onze Bambino World Shop.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan staat onze 5-talige klantenservice u graag met raad en daad terzijde. Er is voor elk probleem een oplossing!

 

E-mail: info@bambinoworld.eu  (op werkdagen proberen wij binnen 24 uur te antwoorden)

Telefoon: +43 (0) 676 9694640
info@allforbaby.eu

Ma, Vr: 08:30 - 13:00
Di – Do: 08:30 - 16:00

 

 

1)      Bambino World Info

 

Wie is Bambino World?

Welke voordelen biedt Bambino World mij?

Is de Bambino World-website veilig?

Is er een Bambino World-productcatalogus?

Waarvoor worden cookies gebruikt?

Wie helpt mij bij vragen over Bambino World?

 

2)      Vragen omtrent de betaling

 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de Bambino World Online Shop?

Accepteert u credit cards?

Kan ik met een cheque betalen?

Is het online-betalen op Bambino World veilig?

Wat is een waardeboncode?

 

3)      Vragen omtrent het transport

 

Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Hoeveel kost het zenden van de producten?

In welke landen levert Bambino World?

Hoe kan ik de levering van mijn pakket volgen?

Wat gebeurt er, wanneer ik bij het afleveren van het pakket niet thuis ben?

Kan ik mijn bestelling ook aan een alternatief adres laten sturen?

Moet ik het terugsturen van een beschadigd product zelf betalen?

Ik heb mijn pakket (nog) niet ontvangen, waarom?

Is het mogelijk, het tijdpunt van levering te verzetten?

Wanneer mijn bestelling uit meerdere pakketten bestaat, worden die dan tegelijk verstuurd?

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?

Waarom zijn de waren zo omslachtig verpakt?

 

4)      Vragen omtrent de winkelwagen en de Bambino World-rekening

 

Hoe functioneert onze winkelwagen?

Ik heb een bestelling afgesloten en wil er nog wat toevoegen.

Hoe kan ik mijn userprofiel bekijken of aanpassen?

Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?

Hoe krijg een een rekening voor mijn bestelling?

Ik kan me niet meer aanmelden.

Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

Ik ben mijn gebruikersgegevens (login/password) vergeten.

Hoe kan ik mij registreren?

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Hoe functioneert de product-verlanglijst?

Hoe kan ik me voor de newsletter aan-/afmelden?

 

5)      Vragen omtrent onze producten

 

Verkoopt u ook reserveonderdelen?

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?

Bij mijn product ontbrak de gebruiksaanwijzing.

Kan ik het product teruggeven wanneer het mij niet bevalt?

Is er een kwantumkorting?

 

6)      Opmerkingen/kritiek?

 

Ik zoek een bepaald product, kan het echter niet vinden.

Ik heb een voorstel voor een nieuw product, dat Bambino World zou kunnen aanbieden.

 

1)      Bambino World Info

 

Wie is Bambino World?

 

De Bambino World Handels GmbH biedt op haar online Shop www.bambinoworld.eu praktische en economische producten aan voor uw baby. Ons brede assortiment loopt van kinderwagens via autozitjes tot kinderstoelen en kinderbedjes en nog veel meer. Bambino World is zelf fabrikant van de producten - dit maakt een economische en directe weg naar de klant mogelijk. En dat is nou net wat door onze talrijke klanten bijzonder op prijs wordt gesteld.
 
Vanzelfsprekend voldoen alle producten van Bambino World aan de Europese veiligheidsnorm „CE".

 

Welke voordelen biedt Bambino World mij?

 

  1. Gezellig thuis inkopen. Zeven dagen per week.
  2. Vakkundig advies per mail en telefoon in 5 talen.
  3. Kwalitatief hoogwaardige producten, die alle voldoen aan de Europese veiligheidsnormen.
  4. Omvangrijk productaanbod tegen onverslaanbaar lage prijzen.
  5. Snelle en betrouwbare levering binnen  3-8 werkdagen.

 

Het inkopen op www.bambinoworld.eu stelt onze klanten in staat, geheel zonder stress en gemakkelijk van huis uit die praktische en economische producten te bestellen die hun baby nodig heeft. En dat op elk moment van de dag of nacht! De Bambino World Shop is altijd open voor u. Onze 5-talige klantenservice staat u bij vragen omtrent Bambino World met raad en daad terzijde. Hetzij per e-mail onder info@bambinoworld.eu, hetzij per telefoon onder  0043 125 349 77865.

 

Is de homepage van Bambino World veilig?

 

Ja, onze site maakt gebruik van het veiligheidsprotocol SSL (Secure Sockets Layer) ter bescherming van de gegevens, die u zendt resp. ontvangt. Door het gebruik van een veiligheidsprotocol worden alle door u ingevoerde gegevens, zoals bij voorbeeld uw naam of het nummer van uw credit card versleuteld, zodat deze door derden niet kunnen worden gelezen. Alle persoonlijke gegevens die u verzendt resp. ontvangt zijn versleuteld.

 

Is er een Bambino World-productcatalogus?

 

Momenteel bieden wij geen actuele productcatalogus in gedrukte vorm aan. Zodra zich dit wijzigt, zenden wij u er graag een toe. Wij verzoeken u ons uw postadres te mailen aan: info@bambinoworld.eu. In elk geval vindt u al onze producten op onze homepage www.bambinoworld.eu.

 

Wat zijn „cookies"?

De meerderheid van websites gebruikt cookies om de user het navigeren gemakkelijker te maken, zo ook Bambino World. Cookies zijn kleine versleutelde archieven, die ervoor gebruikt worden, informatie op te slaan, die de user reeds bij het surfen op andere homepages heeft achtergelaten. Het is niet mogelijk dat cookies virussen bevatten.

Bambino World gebruikt cookies om de gebruiker die informatie aan te bieden, die hem het meeste interesseert. Tevens dienen zij ertoe, om u bij het volgende bezoek automatisch te herkennen en u het opnieuw aanmelden te besparen.
In elk geval heeft u altijd de mogelijkheid, de cookies in uw browser te deactiveren/wissen.

Wie helpt mij bij vragen omtrent Bambino World?

 

Onze 5-talige klantenservice staat u graag met raad en daad terzijde:

E-mail: info@bambinoworld.eu

Telefoon: 0043 125 349 77865 

Maandag - donderdag van 08:00 - 16:00 en vrijdag van 08:00 - 14:00

 

 

2)      Vragen omtrent het bereik betaling

 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de Bambino World Online Shop?


Wij bieden onze klanten de volgende betalingsvormen aan:

Per credit card:
VISA, Verified by Visa, Mastercard, Mastercard Secure

Per bankoverschrijving:

Bank:
UniCredit Bank Austria AG
IBAN: AT72 1200 0100 0289 6024
BIC (SWIFT code): BKAUATWW
Account number: 10002896024
Bank identification code (Bankleitzahl): 12000
Beneficiaire: Bambinoworld.EU GmbH, Czerninplatz 4 A-1020 Vienna Autriche

 

Accepteert u credit cards?

Ja, wij bieden de volgende credit cards aan:

VISA, Verified by Visa, Mastercard, Mastercard Secure

 

Kan ik per cheque betalen?

Helaas accepteren wij geen cheques.

 

Is het online-betalen op Bambino World veilig?


Bambino World garandeert u het volgende:

1. Het nummer van uw credit card wordt niet in onze gegevensbank opgeslagen.
2. De wachtwoorden zijn alle versleuteld. 

3. Alle transacties gescheiden via SSL-verbindingen.

4. De Bambino World Shop beschikt over het Oostenrijkse e-Commerce-en wordt regelmatig door externe, onafhankelijke expertenteams gecontroleerd.

 

Wat is een waardeboncode?

In onregelmatige intervallen bieden wij actie- of productkortingen aan. Deze kunnen tijdens het betalingsproces worden ingevoerd. Belangrijk is dat de code precies zoals aangegeven, inclusief de liggende streepjes en zonder spaties, wordt ingevoerd. Er wordt onmiddellijk rekening gehouden met het voordeel dat direct van de rekening wordt afgetrokken. 

 

 

3)      Vragen omtrent de verzending

 

Welke verzendmogelijkheden zijn er?


Bambino World werkt al jaren succesvol samen met de internationaal gerenommeerde transportfirma GLS. Deze firma garandeert een snelle en veilige levering tegen lage prijzen. De tijdsduur ligt, afhankelijk van het land van bestemming, tussen 3 en 8 werkdagen.

 

Hoeveel kost het zenden van de producten?

 

Bambino World werkt al jaren succesvol samen met de internationaal gerenommeerde transportfirma GLS. Deze firma garandeert een snelle en veilige levering tegen lage prijzen. De tijdsduur ligt, afhankelijk van het land van bestemming, tussen 1 en 5 werkdagen.

 

Transportkosten volgens landen:

 

AT/DEFRBE | CH | CZ | DK | ES | HU | IR | IT | LU | NL | PL | SK | SLO | UK
€ 4.95 € 6.95 € 8.95

In welke landen levert Bambino World?

 


Wij verzenden direct nadat de betaling bij ons is binnengekomen, wat wij per mail bevestigen. Houd er rekening mee, dat een bankoverschrijving drie tot vijf werkdagen kan duren. De looptijd van een pakket is van land tot land verschillend. Gelieve deze looptijd in te calculeren. Wanneer er een weekend of een feestdag tussenzit, wordt de looptijd dienovereenkomstig langer. 

 

 

Hoe kan ik de levering van mijn pakket volgen?

Kort na het verzenden van uw pakket ontvangt u van ons een e-mail met een „Tracking-Link". Daarmee kunt u te allen tijde controleren, waar uw pakket zich op dat moment bevindt.

 

Wat gebeurt er, wanneer ik bij het afleveren van het pakket niet thuis ben?

In dit geval laat een medewerker van de transportfirma GLS een bericht achter met de informatie, waar u uw pakket persoonlijk af kunt halen.

 

 

Kan ik mijn bestelling ook aan een alternatief adres laten sturen?

Ja, natuurlijk. Dit is echter alleen VÓÓR betaling van het product mogelijk. Zodra namelijk de betaling bij ons is binnengekomen, wordt het pakket aan het adres gestuurd, dat voor betaling werd aangegeven. Het adres wijzigen kunt u op www.bambinoworld.eu onder  "Mijn rekening".

Moet ik het terugsturen van een beschadigd product zelf betalen?

Eerst dient gecontroleerd te worden, of het product geheel beschadigd of slechts gedeeltelijk beschadigd is aangekomen. Indien het laatste het geval is, sturen wij u het betreffende vervangingsonderdeel. Mocht het product geheel beschadigd zijn aangekomen, dan zorgen wij ervoor, dat het wordt afgehaald. 

 

Ik heb mijn pakket (nog) niet ontvangen, waarom?

Dit kan individueel verschillende oorzaken hebben, die u het beste via e-mail aan info@bambinoworld.eu resp. per telefoon 0043 125 349 77865 kunt laten ophelderen.

 

Is het mogelijk, het tijdpunt van levering te verzetten?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

 

Wanneer mijn bestelling uit meerdere pakketten bestaat, worden die dan tegelijk verstuurd?

Ja, mocht uw bestelling uit meerdere pakketten bestaan, dan worden de pakketten tegelijk verstuurd. Kort na de verzending van uw pakketten ontvangt u van ons een e-mail met een „Tracking-Link". Daarmee kunt u te allen tijde controleren, waar zich uw pakketten op dat moment bevinden.

 

 

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?


In dit zeer spijtige geval verzoeken wij u, ons zo spoedig mogelijk duidelijke foto's te mailen (info@bambinoworld.eu), waarop men goed kan herkennen, wat precies beschadigd is. Het fotoformaat dient max. 800 kb te bedragen.
Wij hebben deze foto's nodig om deze dan te kunnen doorsturen aan de productie resp. de transportfirma.
Nadat wij deze foto's hebben ontvangen nemen wij omgaand contact me u op om samen naar een oplossing te zoeken.

 

Waarom zijn de waren zo omslachtig verpakt?


Bij de postorderverkoop zijn verpakkingen nodig, die uw bestelling beschermen tegen transportschade. Om de afvalbergen niet verder te laten toenemen, gebruiken wij de verpakkingen van onze leveranciers. U kunt alle productverpakkingen gescheiden afvoeren. Verpakkingen sorteren en gescheiden van het huisvuil naar uw plaatselijke recycleverzamelpunt brengen. Alle productverzamelverpakkingen beschikken over een ARA-licentie van de fabrikant en kunnen daardoor kostenloos bij de verzamelpunten worden afgegeven. 

 

 

 

4)      Vragen omtrent de winkelwagen en uw Bambino World-rekening

 

Hoe koop ik op Bambino World in?

 

Eerst gaat u naar www.bambinoworld.eu. Vervolgens kijkt u in de productcategorieën (bijv. via het navigatiemenu links of de productgalerij in het midden). Wanneer u een product heeft gevonden dat u bevalt, klikt u op "in de winkelwagen". Wanneer u geen bepaald aantal in het veld "hoeveelheid" invult, wordt automatisch één stuk van het uitgekozen product in de wagen gelegd. Aansluitend kunt u nog verder kijken in onze productcatalogus en eventueel meer producten toevoegen.

Nadat u uw keuze heeft afgesloten, wordt u stap voor stap met aanwijzingen door het betalingsproces begeleid.
Mochten er toch nog vragen optreden, dan kunt u ons graag bellen (0043 125 349 77865) resp. een e-mail schrijven. Wij helpen u dadelijk verder.

 

 

Ik heb een bestelling afgesloten en wil nog wat toevoegen.

 

Dit is alleen mogelijk, indien u een e-mail stuurt aan info@bambinoworld.eu.

Wij kunnen dit dan handmatig voor u uitvoeren.

 

 

Hoe kan ik mijn userprofiel bekijken of aanpassen?

 

Vervolgens gaat u naar www.bambinoworld.eu en meldt u zich aan met uw e-mailadres en uw wachtwoord. Dan klikt u op de kant rechtsboven op „Mijn rekening" en aan de linkerkant verschijnt een menu met links naar uw oude en nieuwe bestellingen, uw persoonlijke gegevens, uw verlanglijst, uw productbeoordelingen, newsletter aan-/afmelden, enz.

 

Hoe kan ik een aankoop annuleren?

Dit is alleen mogelijk, indien u een e-mail stuurt aan info@bambinoworld.eu.

Wij kunnen dit dan handmatig voor u uitvoeren. In deze e-mail dient u tevens uw volledige bankgegevens (naam van de bank, IBAN en SWIFT-code) te vermelden, zodat wij het betaalde bedrag op correcte wijze kunnen terugstorten. 

 

 

Wanneer krijg ik een rekening voor mijn bestelling?

 

Een rekening krijgt u, nadat u een bestelling heeft gedaan en gelijk met credit card heeft betaald. Of wanneer u slechts besteld heeft, en de betaling per bankoverschrijving nog pending is.

U vindt een kopie van de rekening in uw rekeninginformatie. U dient zich slechts op www.bambinoworld.eu aan te melden en de betreffende bestelling te zoeken, daar treft u dan ook een daarbij behorende rekening aan.

 

 

Ik kan me niet meer aanmelden.

Zorg ervoor, dat u het juiste e-mailadres en het juiste wachtwoord gebruikt. Mocht u het wachtwoord vergeten zijn, klik dan op „wachtwoord vergeten?", voer uw e-mailadres in waarmee u zich geregistreerd heeft, en u ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord toegezonden, dat u later in uw persoonlijke gegevens kunt wijzigen. Mocht u deze e-mail niet ontvangen, kijk dan voor de zekerheid in uw SPAM-folder.

 

 

Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

 

Eerst gaat nu naar www.bambinoworld.eu en meldt u zich aan met uw e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens klikt u op „mijn rekening" en aan de linkerkant verschijnt een menu met links naar uw oude en nieuwe bestellingen, uw persoonlijke gegevens, uw verlanglijst, uw productbeoordelingen, enz.

Hier klikt u op „rekeninginformatie" en u kunt dan uw wachtwoord e.d. wijzigen.

 

 

Ik ben mijn gebruikergegevens (e-mail/wachtwoord) vergeten.

Mocht u het wachtwoord zijn vergeten, klik dan op „wachtwoord vergeten?" en u krijgt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord toegestuurd, dat u later in uw persoonlijke gegevens kunt wijzigen. Mocht u deze mail niet ontvangen, kijk dan voor de zekerheid in uw SPAM-folder. 

 

Hoe kan ik me registreren?

 

Eerst gaat u naar www.bambinoworld.eu. Dan kunt u zich of direct via de link rechtsboven „aanmelden" voor de eerste keer aanmelden resp. kunt u zich - zonder geregistreerd te zijn - tijdens het koopproces registreren.

 

 

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Bambino World garandeert het volgende:

1. Het nummer van uw credit card wordt niet in onze gegevensbank opgeslagen.
2. De wachtwoorden zijn alle versleuteld.

3. Alle transacties geschieden via SSL-verbindingen.

4. De Bambino World Shop beschikt over het Oostenrijkse e-Commerce-keurmerk en wordt regelmatig door externe, onafhankelijke expertenteams gecontroleerd.

 

Hoe functioneert de product-verlanglijst?

 

De product-verlanglijst is een zeer populaire functie op www.bambinoworld.eu. Tijdens het bekijken van onze omvangrijke productcatalogus kunnen interessante producten met een klik op de verlanglijst worden gezet. Dit is steeds mogelijk in de productdetail-overzicht.

Aansluitend kan deze lijst aan meerdere vrienden of familieleden worden gestuurd, die dan in een oogopslag kunnen zien, welke producten uw baby het liefst zou willen hebben.

 

 

Hoe kan ik me voor de newsletter aan-/afmelden?

Eerst gaat u naar www.bambinoworld.eu en meldt u zich met uw e-mailadres en wachtwoord aan. Dan klikt u op „mijn rekening" en aan de linkerkant verschijnt een menu met links naar uw oude en nieuwe bestellingen, uw persoonlijke gegevens, uw verlanglijst, uw productbeoordelingen, newsletter aan-/afmelden, enz.

Hier klikt u op „newsletter aan-/afmelden". Vervolgens kunt u kiezen voor het aan- resp. afmelden van de newsletter.

 

 

5)      Vragen omtrent onze producten

 

Verkoopt u ook reserveonderdelen?

 

Voor het grootste gedeelte van ons productaanbod bieden wij reserveonderdelen aan. Wij verzoeken u in ieder geval per e-mail contact op te nemen met info@bambinoworld.eu resp. per telefoon op 0043 125 349 77865

 

 

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?

 

In dit zeer betreurenswaardige geval verzoeken wij u ons zo spoedig mogelijk duidelijke foto's te mailen (info@bambinoworld.eu), waarop goed te herkennen is, wat precies beschadigd is. Het fotoformaat dient max. 800 kb te bedragen.
Wij hebben deze foto's nodig om deze vervolgens door te sturen aan de productie resp. de transportfirma.

 

 

Bij mijn product ontbreekt de gebruiksaanwijzing.


Stuur ons gewoon een e-mail aan info@bambinoworld.eu resp. bel ons op 0043 125 349 77865 op en wij sturen u omgaand een gebruiksaanwijzing.

 

 

Kan ik het product teruggeven wanneer het mij niet bevalt?


Ja, u heeft het recht het product binnen 14 dagen na ontvangst terug te zenden aan het volgende adres: BAMBINOWORLD.EU GmbH c/o Cargo-Partner GmbH, Airportstrasse, A-2401 Fischamend, Oostenrijk.

Stuur ons tevens het pakketnummer van de retourzending, alsook de volledige rekeninginformatie (naam van de bank, IBAN en SWIFT-code) voor de overschrijving.

 

 

Bestaat er een kwantumkorting?

 

Over het algemeen bestaat er helaas geen kwantumkorting. In speciale gevallen kunnen wij een voordeel aanbieden in de transportkosten. Voor grote klanten (per bestelling boven 1.000 EUR) is er een dealerprijslijst, die u via info@bambinoworld.eu kunt aanvragen. 

 

 

6)      Commentaar/kritiek

 

Ik zoek een bepaald product, kan het echter niet vinden.

 

In dit geval verzoeken wij u ons een e-mail te sturen aan info@bambinoworld.eu of ons te bellen op 0043 125 349 77865 en wij helpen u graag verder.

 

Ik heb een voorstel voor een nieuw product, dat  Bambino World zou kunnen aanbieden.
Bambino World werkt continu aan de uitbreiding en verbetering van het productaanbod. Voor commentaar en kritiek staan wij altijd open.

In dit geval verzoeken wij u ons een e-mail te sturen aan info@bambinoworld.eu.